Trzeźwo Myślę: Nowa Kampania Carlsberg Polska w Aplikacji Yanosik

Trzeźwo Myślę: Nowa Kampania Carlsberg Polska w Aplikacji Yanosik

CZQ>PL>MARKETING
Trzeźwo Myślę: Nowa Kampania Carlsberg Polska w Aplikacji Yanosik

Carlsberg Polska po raz dziewiąty uruchamia kampanię edukacyjną „Trzeźwo Myślę”, która ma na celu przypomnienie kierowcom o odpowiedzialności po spożyciu alkoholu. W jesieni 2025 roku użytkownicy aplikacji Yanosik będą otrzymywać specjalne komunikaty, które zwrócą uwagę na ten ważny temat.

Współpraca Carlsberg Polska z Yanosikiem oraz partnerem „Bezpieczeństwo dla Ruchu Drogowego” ma na celu promowanie bezpiecznych zachowań wśród kierowców. W tegorocznej odsłonie kampanii blisko 5 milionów użytkowników aplikacji będzie miało styczność z komunikatami, które pojawią się przed rozpoczęciem podróży.

Inicjatywa ta przypomina, że alkohol i prowadzenie pojazdu to połączenie, którego należy unikać. Dzięki tej kampanii Carlsberg Polska wciąż stara się wpływać na poprawę bezpieczeństwa na drogach.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.