E-commerce napędza rozwój polskich MŚP w nadchodzącym sezonie świątecznym
E-commerce napędza rozwój polskich MŚP w nadchodzącym sezonie świątecznym

Firma Federal Express Corporation opublikowała wyniki badania dotyczącego europejskich MŚP prowadzących handel międzynarodowy. Dane pokazują, że polskie firmy z sektora e-commerce spodziewają się wyjątkowo dobrego sezonu świątecznego. Aż 88% przedsiębiorstw przewiduje lepszą sprzedaż niż rok wcześniej.
W badaniu, które przeprowadzono we wrześniu 2025 roku, wzięło udział ponad 1200 przedsiębiorstw z dziewięciu europejskich rynków. Analiza dotyczyła nastrojów biznesowych przed końcówką roku, a także wpływu takich wydarzeń jak Black Friday i Cyber Monday.
W Polsce optymizm jest szczególnie widoczny: 46% firm oczekuje wyraźnego wzrostu sprzedaży, a 42% liczy na umiarkowaną poprawę. To doskonała wiadomość dla sektora MŚP, który staje się coraz bardziej konkurencyjny na rynku europejskim.
Na podstawie: Źródła









