Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Rewolucja w dystrybucji IT: Od resellerskiego ucznia do eksperta

Rewolucja w dystrybucji IT: Od resellerskiego ucznia do eksperta

Rewolucja w dystrybucji IT: Od resellerskiego ucznia do eksperta

CZQ>PL>MARKETING
Rewolucja w dystrybucji IT: Od resellerskiego ucznia do eksperta

W ciągu ostatnich dwóch dekad współpraca pomiędzy dystrybutorami a resellerami znacznie się zmieniła. Od 1999 roku do 2019 roku mieliśmy do czynienia z ewolucją, która przekształciła sposób, w jaki sprzedawane są rozwiązania IT.


W przeszłości, produkty masowe były sprzedawane głównie w tradycyjny sposób. Dziś, zakupy online stały się normą, co zredukowało potrzebę bezpośredniego kontaktu z klientem. To zmusiło dystrybutorów do dostosowania swoich modeli biznesowych.


Aby skutecznie sprzedawać bardziej zaawansowane rozwiązania, stworzenie systemu wsparcia dla partnerów i ich klientów stało się kluczowe. W ten sposób resellerzy mogą stać się pojętnymi uczniami w świecie IT, a dystrybutorzy pełnić rolę dobrej nauczycielki.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.