Ekopromocja w USA, Japonii i Singapurze: Kto Wygrał Przetarg?
Ekopromocja w USA, Japonii i Singapurze: Kto Wygrał Przetarg?

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia ogłosiło rozstrzyganie przetargu na promocję rolnictwa ekologicznego. Kampania, która potrwa trzy lata, będzie realizowana w Japonii, Singapurze i USA.
Zwycięzcą przetargu została Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji (KIG CP), która będzie współpracować z firmami Partner of Promotion oraz Tailor & Baker. Choć organizator przetargu nie ujawnia szczegółów finansowych, wstępne oszacowanie kosztów kampanii wynosi 2,1 mln euro.
W ocenie ofert brano pod uwagę jakość rozwiązań kreatywnych (maks. 30 proc. punktów), wynagrodzenie wykonawcy oraz koszty działań bezpośrednich. To ważny krok w kierunku promocji ekologicznych produktów na międzynarodowej arenie.
Na podstawie: Źródła









