Lighthouse wspiera PIIT w edukacji o sieciach komórkowych

Lighthouse wspiera PIIT w edukacji o sieciach komórkowych

CZQ>PL>MARKETING
Lighthouse wspiera PIIT w edukacji o sieciach komórkowych

W grudniu 2017 roku firma Lighthouse nawiązała współpracę z Polską Izbą Informatyki i Telekomunikacji (PIIT). Celem tej umowy jest wsparcie PIIT w realizacji kampanii edukacyjnej „Bądź w Zasięgu”, mającej na celu promowanie wiedzy na temat funkcjonowania sieci komórkowych oraz ich znaczenia dla społeczeństwa.

Koordynację działań dla nowego klienta prowadzą konsultanci z działu Technologie – Jakub Chajdak i Konrad Domański. W projekcie będą ich wspierać ekspertki z zespołu Digital – Marta Górnicka i Anita Ceglińska.

Umowa między Lighthouse a PIIT została podpisana na czas nieokreślony, a współpraca została nawiązana w drodze przetargu. To krok w stronę zwiększenia świadomości społecznej w obszarze technologii mobilnych.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.