Kultura pracy w firmie a rola menedżera

Kultura pracy w firmie a rola menedżera

CZQ>PL>MARKETING
Kultura pracy w firmie a rola menedżera

Pieniądze przeznaczone na kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa oraz działania promocyjne nie przyniosą oczekiwanych rezultatów, gdy firmą zarządza niekompetentny menedżer. Paulina Zaręba, autorka artykułu w Rzeczpospolitej, podkreśla, że na reputację przedsiębiorstwa wpływa wiele czynników, a jednym z kluczowych jest kultura organizacji.



„I tu zaczyna się wizerunek firmy, którą tworzą menedżerowie” – zauważa Zaręba. Z tego powodu, dobierając zespoły, a zwłaszcza menedżerów, ważne jest kierowanie się ich wiedzą oraz kompetencjami w danej dziedzinie. Nie można jednak zapominać o kompetencjach miękkich, które obejmują umiejętności komunikacyjne, istotne dla efektywnego zarządzania.



Zmiany w zarządzaniu i podejściu do kultury pracy mogą znacząco wpłynąć na wizerunek i reputację firmy, co w dłuższej perspektywie przyniesie korzyści finansowe.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.