Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Skradzione kody CD Projektu w linkach na Twitterze

Skradzione kody CD Projektu w linkach na Twitterze

Skradzione kody CD Projektu w linkach na Twitterze

CZQ>PL>MARKETING
Skradzione kody CD Projektu w linkach na Twitterze

CD Projekt domaga się usunięcia wpisów na Twitterze, które zawierają linki do skradzionych danych. Jak informuje serwis vice.com, ostatnie zawiadomienia dotyczą użytkowników publikujących odsyłacze do kodu źródłowego gry Gwint.



Monity są wysyłane zgodnie z ustawą Digital Millennium Copyright Act (DMCA) przy współpracy z firmą monitorującą przestrzeganie praw intelektualnych. W wyniku tych działań, wpisy są kasowane, a użytkownicy otrzymują komunikat Twittera o usunięciu treści.



Warto zauważyć, że kod źródłowy gry Gwint został skradziony przez cyberprzestępców podczas włamania na serwer. To zdarzenie podkreśla rosnące zagrożenie w branży gier oraz konieczność ochrony praw autorskich.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.