Polska na wyższych obrotach: Nowa kampania PR w Europie!
Polska na wyższych obrotach: Nowa kampania PR w Europie!

Promocja Polski na zagranicznych rynkach zyskuje nowy wymiar dzięki nowej kampanii, jaką ogłosił Rafał Szmytke, prezes POT. "To była największa kampania – zarówno pod względem budżetowym, jak i zasięgowym" – podkreślił podczas wczorajszej konferencji.
Nowa odsłona kampanii obejmie rynki holenderski, szwedzki, duński i belgijski. Badania przeprowadzone wspólnie z ARC Rynek i Opinia wykazały, że dotychczasowe działania na rynkach francuskim, niemieckim i brytyjskim przyniosły pozytywne rezultaty.
Wzrost zainteresowania Polską jako atrakcyjnym kierunkiem turystycznym może przynieść korzyści nie tylko w branży turystycznej, ale także w wymianie kulturalnej i gospodarczej. Czas pokaże, jakie efekty przyniesie ta ambitna strategia.
Na podstawie: Źródła









