Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Mood Factory: Nowa Era Marketingu Sensoorycznego dla MSP

Mood Factory: Nowa Era Marketingu Sensoorycznego dla MSP

Mood Factory: Nowa Era Marketingu Sensoorycznego dla MSP

CZQ>PL>MARKETING
Mood Factory: Nowa Era Marketingu Sensoorycznego dla MSP

Mood Factory, nowo powstała spółka, łączy siły Inkubatora Innowacji i IMS SA, aby zrewolucjonizować marketing sensoryczny w Polsce. Celem ich współpracy jest dostarczenie innowacyjnych usług, które wypełnią lukę na rynku dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP).



Marketing sensoryczny to dziedzina, która wykorzystuje nowe technologie do kreowania nastrojów i wpływania na konsumpcyjne wybory klientów. Dotychczas z takich rozwiązań korzystały głównie duże marki, jednak Mood Factory planuje zrealizować swoją misję, oferując dostęp do tych usług także mniejszym firmom.



W ramach oferty Mood Factory znajdą się rozwiązania z zakresu audiomarketingu oraz aromamarketingu, które mogą znacząco wpłynąć na doświadczenia klientów i zwiększyć lojalność wobec marki. To ważny krok w kierunku inkluzywności w marketingu sensorycznym.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.