Kryzysy marek w grudniu: Jak real-time marketing ratuje wizerunek
Kryzysy marek w grudniu: Jak real-time marketing ratuje wizerunek

Kryzysy marek w grudniu przypominają, jak ważne jest umiejętne wykorzystanie real-time marketingu. Właściwe reagowanie na wydarzenia może przynieść korzyści, a przykłady takie jak IKEA i Tesco pokazują, jak skuteczne może być to podejście.
IKEA zaskoczyła swoich klientów, humorystycznie komentując sprzedaż najdroższego obrazu świata „Salvator Mundi”. Z kolei Tesco wprowadziło do swojej oferty świątecznej przysmaki dla domowych zwierząt, co spotkało się z pozytywnym odbiorem.
Jednak real-time marketing nie dotyczy tylko promocji. To także sposób na reagowanie na kryzysy. Ignorowanie negatywnych komentarzy może prowadzić do poważnych konsekwencji, w tym utraty zaufania klientów, co jest trudne do odbudowania.
W ostatnim miesiącu wiele marek zobaczyło, jak istotne jest aktywne zarządzanie swoim wizerunkiem. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w nagraniu dla Newserii Biznes.
Na podstawie: Źródła









