PR w oczach Brytyjczyków: Kłamcy czy niezbędni?

PR w oczach Brytyjczyków: Kłamcy czy niezbędni?

CZQ>PL>MARKETING
PR w oczach Brytyjczyków: Kłamcy czy niezbędni?

Badania przeprowadzone przez Ciao Surveys ujawniają niepokojące spostrzeżenia na temat postrzegania branży PR w Wielkiej Brytanii. Publicysta Roy Greenslade z The Guardian omawia wyniki, które wskazują, że około 60 proc. Brytyjczyków uważa, iż PR-owcy często kłamią.

W badaniach tylko 3,3 proc. respondentów sprzeciwiało się tej opinii. Co więcej, 18 proc. badanych dostrzega pozytywny wpływ PR na społeczeństwo, podczas gdy 26 proc. jest temu przeciwnych. To zaskakujące dane, które mogą wpływać na reputację branży.

Interesujące jest również, że około 1/3 Brytyjczyków uznaje PR za konieczny, a 55 proc. zauważa istotną relację między public relations a codziennym przepływem informacji. Jak te wyniki wpłyną na przyszłość PR w Wielkiej Brytanii?


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.