Przenośne Pamięci USB wciąż na Topie!

Przenośne Pamięci USB wciąż na Topie!

CZQ>PL>MARKETING
Przenośne Pamięci USB wciąż na Topie!

Przenośne pamięci USB cieszą się w Polsce nieprzerwanym zainteresowaniem, sprzedając średnio 50–80 tysięcy sztuk miesięcznie. Mimo obaw, że pandemia spowoduje spadek ich popularności na rzecz chmury, wyniki sprzedaży mówią same za siebie.

W okresach największej sprzedaży, liczba sprzedawanych pendrive’ów osiągała nawet 120 tysięcy. Obecne wyniki są więc zaskakujące, zwłaszcza że wiele osób przeszło na usługi chmurowe. Co jest więc powodem tak dużego zainteresowania?

Jednym z kluczowych czynników jest drastyczny spadek cen za jednostkę pojemności. Klienci mogą teraz nabywać pamięci USB w atrakcyjnych cenach, co wpływa na ich popularność. Jednak zmieniające się akty prawne mogą w przyszłości wpłynąć na ten rynek.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.