Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Acer i Starbreeze: Nowa Era Wirtualnej Rzeczywistości

Acer i Starbreeze: Nowa Era Wirtualnej Rzeczywistości

Acer i Starbreeze: Nowa Era Wirtualnej Rzeczywistości

CZQ>PL>MARKETING
Acer i Starbreeze: Nowa Era Wirtualnej Rzeczywistości

Acer nawiązał współpracę z firmą Starbreeze, tworząc joint venture o nazwie Acer Starbreeze Corporation. Celem spółki jest projektowanie, sprzedaż i marketing gogli do wirtualnej rzeczywistości. Zainwestowane 25 milionów dolarów, wniesione po połowie przez obie firmy, ma umożliwić im dynamiczny rozwój na tym innowacyjnym rynku.

CEO Acera, Jason Chen, zaznaczył: „Chcemy odgrywać znaczącą rolę na rynku wirtualnej rzeczywistości”. Mimo wcześniejszych spekulacji o własnym zestawie VR, Chen zdementował te plotki, wskazując, że to joint venture będzie odpowiedzialne za rozwój produktów.

Nowy zestaw o nazwie StarVR skierowany będzie do profesjonalnych użytkowników oraz miejsc rozrywki, takich jak kina i salony gier. Przygotowania do premiery trwają, a oczekiwania są ogromne.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.