Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polacy wolą kontakt z ekspertem w finansach

Polacy wolą kontakt z ekspertem w finansach

Polacy wolą kontakt z ekspertem w finansach

CZQ>PL>MARKETING
Polacy wolą kontakt z ekspertem w finansach

W obliczu rosnącej popularności sztucznej inteligencji, Polacy wciąż wykazują nieufność wobec technologii w sektorze finansowym. Badania pokazują, że ponad 56 proc. Polaków woli skonsultować się z ekspertem, zanim zdecydują się na zaciągnięcie pożyczki lub kredytu.

W przypadku bardziej skomplikowanych produktów, takich jak kredyt hipoteczny, odsetek ten wzrasta do 65 proc.. To wyniki badania „AI w finansach” przeprowadzonego przez Maison&Partners na zlecenie ANG Odpowiedzialne Finanse.

Wyniki te wskazują, że zaufanie i bezpieczeństwo są kluczowymi czynnikami w podejmowaniu decyzji finansowych. Polacy wolą człowieka niż algorytm, co może wpłynąć na przyszłość rozwoju usług finansowych opartych na AI.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPFINANSE

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.