Porównywarki cenowe – klucz do zakupów mobilnych!

Porównywarki cenowe – klucz do zakupów mobilnych!

CZQ>PL>MARKETING
Porównywarki cenowe – klucz do zakupów mobilnych!

Według raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “M-commerce. Kupuję mobilnie”, 44% konsumentów korzysta z porównywarek cenowych, aby znaleźć informacje o produktach. To pokazuje, jak ważne stały się te narzędzia w procesie zakupowym.



Warto zauważyć, że 37% użytkowników korzysta z wyszukiwarek internetowych, co również świadczy o rosnącej roli technologii w zakupach. Co więcej, opinie znajomych oraz posty na serwisach społecznościowych stanowią istotne źródło informacji dla 45% konsumentów.



Nie można pominąć również znaczenia stron internetowych marek i sklepów, które są odwiedzane przez 28% użytkowników, oraz for internetowych, które przyciągają równie wiele osób. To wszystko składa się na obraz nowoczesnego, mobilnego konsumenta.



Jednym z powodów wzrostu popularności porównywarek w wersjach mobilnych jest zjawisko smartshopping, które pozwala na szybkie i wygodne zakupy w dowolnym miejscu.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.