Narodowy Bank Polski w Global Money Week: Pomyśl, zanim klikniesz!

Narodowy Bank Polski w Global Money Week: Pomyśl, zanim klikniesz!

CZQ>PL>MARKETING
Narodowy Bank Polski w Global Money Week: Pomyśl, zanim klikniesz!

Narodowy Bank Polski ogłosił, że dołączył do 13. edycji Global Money Week, globalnej kampanii promującej edukację finansową wśród dzieci i młodzieży. Hasło tegorocznej edycji to: Pomyśl, zanim klikniesz follow. Miej finanse pod kontrolą.



Temat Światowego Tygodnia Pieniądza 2025 koncentruje się na zmianach w finansach cyfrowych oraz na tym, jak konsumenci korzystają z usług finansowych w Internecie. Od podążania za finfluencerami po wzrost wykorzystania sztucznej inteligencji, kampania ma na celu zwiększenie świadomości na temat bezpiecznego zarządzania finansami.



W ramach inicjatywy NBP w całej Polsce planowane są m.in. lekcje oraz warsztaty, które mają na celu edukację młodzieży w zakresie mądrego podejmowania decyzji finansowych.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PREDUKACJA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.