Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Firmy w pułapce Zero Trust: Problemy z wdrożeniem kluczowych funkcji

Firmy w pułapce Zero Trust: Problemy z wdrożeniem kluczowych funkcji

Firmy w pułapce Zero Trust: Problemy z wdrożeniem kluczowych funkcji

CZQ>PL>MARKETING
Firmy w pułapce Zero Trust: Problemy z wdrożeniem kluczowych funkcji

Ponad 50 proc. firm boryka się z poważnymi problemami we wdrożeniu modelu Zero Trust. Badania przeprowadzone przez FortiGuard Labs ujawniają, że blisko 60 proc. przedsiębiorstw nie ma możliwości ciągłego uwierzytelniania użytkowników i urządzeń. To kluczowa funkcja, która powinna być fundamentem tego modelu.

Dodatkowo, 54 proc. firm zmaga się z monitorowaniem działalności użytkowników po uwierzytelnieniu. Mimo to, respondenci zdają się być świadomi założeń Zero Trust, ponieważ 77 proc. zna jego zasady, a 75 proc. jest zaznajomionych z Zero Trust Network Access.

Co więcej, ponad 80 proc. firm już opracowuje lub ma strategię uwzględniającą te modele. Wydaje się zatem, że wizja jest obecna, ale wdrożenie staje się wyzwaniem.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.