Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Jedna oferta w przetargu na DLP wartym 11 mln zł

Jedna oferta w przetargu na DLP wartym 11 mln zł

Jedna oferta w przetargu na DLP wartym 11 mln zł

CZQ>PL>MARKETING
Jedna oferta w przetargu na DLP wartym 11 mln zł

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) otworzyła oferty w przetargu na zakup subskrypcji oprogramowania DLP wraz ze wsparciem producenta przez 36 miesięcy. Postępowanie rozpoczęło się w październiku br., a ARiMR planuje przeznaczyć na to ponad 11 mln zł (11 157 990,78 zł brutto).

W przetargu złożono jedną ofertę, a cena ma 100% wagi przy wyborze wykonawcy. Agencja oczekuje, że dostawca zapewni licencje Forcepoint DLP Suite (IP Protection) na 12 tys. użytkowników. W skład zamówienia wchodzą również licencje na Boldon James Classifier Enterprise Suite oraz Forcepoint CASB Single Application with DLP Cloud Applications.

To istotny krok w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa danych w sektorze rolnictwa, co może wpłynąć na dalszy rozwój technologii w tej branży.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.