On Board PR rusza z kampanią zdrowotną dla Europlant PhytoPharm!

On Board PR rusza z kampanią zdrowotną dla Europlant PhytoPharm!

CZQ>PL>MARKETING
On Board PR rusza z kampanią zdrowotną dla Europlant PhytoPharm!

On Board PR rozpoczyna współpracę z firmą Europlant PhytoPharm, prowadząc kilka równoległych projektów, które mają na celu wsparcie zdrowia Polaków. Jednym z kluczowych elementów będzie kampania edukacyjna, która skoncentruje się na wzmacnianiu odporności oraz witalności u dorosłych.

W ramach tej inicjatywy, On Board PR planuje także promować fitoterapię w Polsce, wprowadzając do świadomości społeczeństwa korzyści płynące z naturalnych metod wspierania zdrowia. Dodatkowo, po raz trzeci odbędzie się kampania pod hasłem „Dni odporności”, która cieszy się dużym zainteresowaniem.

Działania On Board PR będą prowadzone przez zespół Corporate, kierowany przez Iwonę Kubicz, i obejmą cały 2008 rok. To ważny krok w kierunku zwiększenia świadomości zdrowotnej wśród Polaków!


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.