Startupy, dane i nieoczekiwane zwroty akcji - co nowego w marketingu?
Startupy, dane i nieoczekiwane zwroty akcji - co nowego w marketingu?

W świecie startupów pojawia się coraz więcej innowacyjnych pomysłów. Inwestycje czołowych tenisistów oraz 78 nowych jednorożców to tylko niektóre z fascynujących trendów, które możemy zaobserwować. Średni wiek founderów również się zmienia, co pokazuje, że młodsze pokolenia mają coraz większy wpływ na rynek.
Jednak nie tylko pozytywne wieści napotykają na nasze oczy. Elon Musk i jego platforma X zostały zaskarżone w Irlandii za nielegalne przetwarzanie danych użytkowników z UE. Irlandzka Komisja Ochrony Danych wyraziła zaskoczenie tym działaniem i planuje dalsze kroki prawne, co może wpłynąć na przyszłość platformy.
Podczas SIGGRAPH 2024 odbyła się również rozmowa pomiędzy Huangiem a Zuckerbergiem, w której doszło do nieoczekiwanych zwrotów akcji. To wydarzenie przyciągnęło uwagę wielu ekspertów z branży.
Na podstawie: Źródła









