Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowa kampania społeczna o menstruacji w Polsce

Nowa kampania społeczna o menstruacji w Polsce

Nowa kampania społeczna o menstruacji w Polsce

CZQ>PL>MARKETING
Nowa kampania społeczna o menstruacji w Polsce

Rozpoczyna się kampania społeczna „Cykl Kariery”, mająca na celu walkę o równość kobiet i mężczyzn na polskim rynku pracy. Inicjatywa, zorganizowana przez Kulczyk Foundation oraz inne organizacje, koncentruje się na zdrowiu menstruacyjnym i jego wpływie na życie zawodowe kobiet.



Z danych przedstawionych przez Kulczyk Foundation wynika, że 71 proc. kobiet w Polsce uważa, iż nie mają równych szans w życiu zawodowym, a 69 proc. jest zdania, że płeć wpływa na wysokość pensji. To alarmujące statystyki, które pokazują, jak nierówność płci wciąż jest problemem w naszym społeczeństwie.



Kampania zwraca uwagę na brak dostępu do podstawowych artykułów menstruacyjnych, co jest istotnym zagadnieniem, które dotyka wiele kobiet. Równouprawnienie w pracy powinno obejmować także te prozaiczne, ale ważne aspekty życia.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.