Nowa kampania społeczna o menstruacji w Polsce
Nowa kampania społeczna o menstruacji w Polsce

Rozpoczyna się kampania społeczna „Cykl Kariery”, mająca na celu walkę o równość kobiet i mężczyzn na polskim rynku pracy. Inicjatywa, zorganizowana przez Kulczyk Foundation oraz inne organizacje, koncentruje się na zdrowiu menstruacyjnym i jego wpływie na życie zawodowe kobiet.
Z danych przedstawionych przez Kulczyk Foundation wynika, że 71 proc. kobiet w Polsce uważa, iż nie mają równych szans w życiu zawodowym, a 69 proc. jest zdania, że płeć wpływa na wysokość pensji. To alarmujące statystyki, które pokazują, jak nierówność płci wciąż jest problemem w naszym społeczeństwie.
Kampania zwraca uwagę na brak dostępu do podstawowych artykułów menstruacyjnych, co jest istotnym zagadnieniem, które dotyka wiele kobiet. Równouprawnienie w pracy powinno obejmować także te prozaiczne, ale ważne aspekty życia.
Na podstawie: Źródła









