Bank Millennium kończy Plan Naprawy – co to oznacza dla klientów?

Bank Millennium kończy Plan Naprawy – co to oznacza dla klientów?

CZQ>PL>MARKETING
Bank Millennium kończy Plan Naprawy – co to oznacza dla klientów?

Bank Millennium ogłosił zakończenie realizacji Planu Naprawy, który został uruchomiony w odpowiedzi na ustawę o tzw. wakacjach kredytowych w 2022 roku. Działania te, prowadzone w latach 2022-2024, pozwoliły na znaczące podniesienie wskaźników kapitałowych do bezpiecznych poziomów.

Co więcej, bank nie musiał przeprowadzać dokapitalizowania ze strony akcjonariuszy, co świadczy o jego stabilności finansowej. W tym czasie Bank Millennium notował również bardzo dobre wyniki operacyjne, kontynuując realizację swojej strategii oraz utrzymując wysoki poziom innowacyjności.

Wzrost rentowności, niskie koszty ryzyka oraz efektywne transakcje sekurytyzacji i sprzedaży przyczyniły się do pozytywnego obrazu banku, co z pewnością wpłynie na jego klientów i dalszy rozwój.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.