Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Big Tech i AI: Nowe Zobowiązania dla Bezpieczeństwa

Big Tech i AI: Nowe Zobowiązania dla Bezpieczeństwa

Big Tech i AI: Nowe Zobowiązania dla Bezpieczeństwa

CZQ>PL>MARKETING
Big Tech i AI: Nowe Zobowiązania dla Bezpieczeństwa

W obliczu rosnącej potęgi technologii AI, bezpieczeństwo oraz zaufanie stają się kluczowymi kwestiami. 3 sierpnia 2023 roku wielkie firmy technologiczne, w tym Amazon, Google, i Microsoft, spotkały się z Joe Bidenem w Białym Domu, aby formalnie zobowiązać się do nowych standardów w dziedzinie bezpieczeństwa i ochrony użytkowników.



To wspólne zobowiązanie to znaczący krok w kierunku odpowiedzialnego wykorzystania AI. Jednak pojawia się pytanie: czy jest to rzeczywiście wykonalne? Zarządzający firmami ustalili obszary, nad którymi będą pracować.




Zapewnienie bezpieczeństwa produktu: Przeprowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych testów bezpieczeństwa systemów AI.
Promowanie zaufania: Ustanowienie przejrzystych praktyk w zakresie danych użytkowników.


W teorii, te kroki powinny zwiększyć bezpieczeństwo i zaufanie, ale jak wyglądać będzie ich realizacja w praktyce?



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.