Nowa Era dla S&T: Rebranding na Axians!

Nowa Era dla S&T: Rebranding na Axians!

CZQ>PL>MARKETING
Nowa Era dla S&T: Rebranding na Axians!

Od 18 września spółki S&T w Polsce oraz w kilku krajach Europy Środkowo-Wschodniej przyjęły nową markę - Axians. Ta zmiana związana jest z restrukturyzacją właścicielską S&T, która stawia na rozwój i wzmocnienie swojej oferty.



Marka Axians, należąca do koncernu VINCI Energies, zyskała na znaczeniu po przejęciu części działalności spółki Kontron. Rebranding ma na celu nie tylko nową identyfikację wizualną, ale także wzmocnienie kompetencji oraz pozycji rynkowej.



Przemiany te są częścią strategii, która ma na celu zwiększenie konkurencyjności na dynamicznie rozwijającym się rynku usług IT. Klienci mogą spodziewać się innowacyjnych rozwiązań oraz lepszej obsługi.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

IT i STARTUPIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.