Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

BLIK umacnia pozycję na rynku płatności!

BLIK umacnia pozycję na rynku płatności!

BLIK umacnia pozycję na rynku płatności!

CZQ>PL>MARKETING
BLIK umacnia pozycję na rynku płatności!

BLIK podsumował pierwszy kwartał 2023 r., ujawniając imponujące wyniki. Użytkownicy dokonali 374 mln płatności, co przełożyło się na wartość transakcji wynoszącą 50,1 mld zł. To znaczący krok w kierunku dalszego umacniania pozycji BLIKA na rynku płatności.



Od momentu rozpoczęcia działalności, liczba transakcji zrealizowanych przez BLIKA przekroczyła już 3 mld. Na koniec marca 2023 r. z systemu aktywnie korzystało ponad 13,5 mln osób. Takie wyniki świadczą o rosnącej popularności płatności mobilnych w Polsce.



Warto zwrócić uwagę na dynamikę wzrostu liczby płatności w terminalach POS oraz przelewów na telefon BLIK. W tych kategoriach odnotowano wzrosty odpowiednio o 94 proc. oraz 88 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Można zatem spodziewać się, że BLIK zbliży się do 400 mln transakcji w nadchodzących miesiącach!



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.