Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Rewolucja w weryfikacji użytkowników: TransactionLink wspiera Aasa Polska

Rewolucja w weryfikacji użytkowników: TransactionLink wspiera Aasa Polska

Rewolucja w weryfikacji użytkowników: TransactionLink wspiera Aasa Polska

CZQ>PL>MARKETING
Rewolucja w weryfikacji użytkowników: TransactionLink wspiera Aasa Polska

TransactionLink, licencjonowany usługodawca otwartej bankowości, z dumą ogłasza, że weryfikuje 3 tys. użytkowników dziennie. Teraz firma wspiera Aasa Polska w budowie innowacyjnych produktów fintech.



Platforma TransactionLink API oferuje proste w implementacji rozwiązania, które pomagają w weryfikacji kontrahentów oraz ocenie zdolności kredytowej. Użytkownicy mogą korzystać z funkcji, takich jak weryfikacja danych osobowych przez konto bankowe, przelewy weryfikacyjne oraz automatyczne odpytanie rejestrów państwowych.



Dzięki tym narzędziom, instytucje finansowe i firmy mogą znacząco zwiększyć efektywność swoich procesów weryfikacyjnych oraz ograniczyć ryzyko kredytowe. W dobie cyfryzacji, takie innowacje są kluczowe dla rozwoju sektora finansowego.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPFINTECH

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.