Konkurs na slogan dla napoju BLACK z nagrodą 10 000 dolarów!
Konkurs na slogan dla napoju BLACK z nagrodą 10 000 dolarów!

Firma Foodcare ogłasza wyjątkowy konkurs na slogan dla swojego napoju energetycznego BLACK, który oferuje nagrodę w wysokości 10 000 dolarów! Celem jest stworzenie hasła, które odda energetyczne działanie produktu oraz jego mobilizującą rolę.
Paulina Włodarska–Grodzińska, Dyrektor Marketingu w FoodCare, zaznacza, że nowe hasło powinno być zwięzłe i łatwe do zapamiętania. BLACK dynamicznie rozwija się na rynku międzynarodowym i jest już dostępny w 56 krajach, więc slogan musi być uniwersalny.
Konkurs pt.: „ZŁAP BLACK’A i ZMOBILIZUJ SIĘ” rozpoczął się 16 maja i potrwa do 29 maja. Agencje kreatywne oraz freelancerzy są zachęcani do udziału i przedstawienia swoich pomysłów!
Na podstawie: Źródła









