Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Western Digital na rozdrożu: Czy podział firmy to przyszłość?

Western Digital na rozdrożu: Czy podział firmy to przyszłość?

Western Digital na rozdrożu: Czy podział firmy to przyszłość?

CZQ>PL>MARKETING
Western Digital na rozdrożu: Czy podział firmy to przyszłość?

Western Digital, jeden z wiodących producentów dysków, rozważa podział firmy. Analizowane jest wyodrębnienie dwóch głównych segmentów: SSD oraz HDD, co może przynieść znaczące korzyści.



Nowy inwestor, Elliot Management, który niedawno nabył około 6% akcji firmy, naciska na ten krok. Jego zdaniem, podział może maksymalizować wartość obu segmentów, co jest korzystne dla akcjonariuszy.



WD ma mocne fundamenty w branży pamięci flash, dzięki przejęciu SanDiska w 2016 roku oraz współpracy z Kioxia. Mimo to, próby przejęcia Kioxii przez WD nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, co potęguje niestabilność w firmie.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.