Rusza III edycja badania marketingowych kompetencji przyszłości
Rusza III edycja badania marketingowych kompetencji przyszłości

Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej rozpoczęła trzecią edycję badania kompetencji przyszłości. Ankieta będzie aktywna do 19 kwietnia 2022 roku.
Badanie ma na celu pokazanie, jak zmieniały się potrzeby kompetencyjne w sektorze w ostatnich dwóch latach, a także jakie umiejętności są obecnie niezbędne w komunikacji marketingowej. Organizatorzy podkreślają, że cykl badań obejmował najbardziej newralgiczne momenty: początek pandemii, lockdown oraz przeniesienie życia do świata wirtualnego.
Planowane jest porównanie wyników wszystkich edycji badań. Pierwsze badanie ujawniło brak kluczowych umiejętności, które są teraz bardziej potrzebne niż kiedykolwiek wcześniej. Udział w badaniach stanowi szansę dla specjalistów na dostosowanie się do dynamicznie zmieniającego się otoczenia.
Na podstawie: Źródła









