Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Rusza III edycja badania marketingowych kompetencji przyszłości

Rusza III edycja badania marketingowych kompetencji przyszłości

Rusza III edycja badania marketingowych kompetencji przyszłości

CZQ>PL>MARKETING
Rusza III edycja badania marketingowych kompetencji przyszłości

Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej rozpoczęła trzecią edycję badania kompetencji przyszłości. Ankieta będzie aktywna do 19 kwietnia 2022 roku.



Badanie ma na celu pokazanie, jak zmieniały się potrzeby kompetencyjne w sektorze w ostatnich dwóch latach, a także jakie umiejętności są obecnie niezbędne w komunikacji marketingowej. Organizatorzy podkreślają, że cykl badań obejmował najbardziej newralgiczne momenty: początek pandemii, lockdown oraz przeniesienie życia do świata wirtualnego.



Planowane jest porównanie wyników wszystkich edycji badań. Pierwsze badanie ujawniło brak kluczowych umiejętności, które są teraz bardziej potrzebne niż kiedykolwiek wcześniej. Udział w badaniach stanowi szansę dla specjalistów na dostosowanie się do dynamicznie zmieniającego się otoczenia.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.