Dell stawia na sprzedaż bezpośrednią? Partnerzy w USA oburzeni!
Dell stawia na sprzedaż bezpośrednią? Partnerzy w USA oburzeni!

Dell na rynku amerykańskim zamierza zwiększyć sprzedaż bezpośrednią, co budzi kontrowersje wśród jego partnerów. Szef korporacji w Ameryce Północnej, John Byrne, jasno określił, że ten model sprzedaży jest „najwyższym priorytetem” firmy, co potwierdzają źródła amerykańskiego CRN.
Decyzja ta wywołała irytację wśród resellerów oraz dostawców rozwiązań, a także menedżerów Della odpowiedzialnych za współpracę z partnerami. Wzrost bezpośredniej sprzedaży prowadzi do konfliktu kanałów sprzedaży, co może negatywnie wpłynąć na relacje z partnerami.
Szefowie platynowych i wyższych partnerów Della wyrażają swoje zaniepokojenie, obawiając się, że takie działania mogą zaszkodzić nie tylko ich interesom, ale również reputacji marki.
Na podstawie: Źródła









