Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe stowarzyszenie influencer marketingu dba o etykę

Nowe stowarzyszenie influencer marketingu dba o etykę

Nowe stowarzyszenie influencer marketingu dba o etykę

CZQ>PL>MARKETING
Nowe stowarzyszenie influencer marketingu dba o etykę

W 2019 roku powstało nowe stowarzyszenie, które ma na celu promowanie etyki w influencer marketingu. Stowarzyszenie Influencer Marketingu (ang. The Influencer Marketing Association, IMA) łączy agencje PR oraz specjalistów z firm takich jak Unilever i Best Buy.



Założyciele stowarzyszenia, reprezentujący znaczące agencje, mają na celu ochronę autentyczności w komunikacji z influencerami. Organizacja zamierza stać się platformą wymiany wiedzy, oferując członkom dostęp do najnowszych narzędzi oraz informacji.



W dobie rosnącej popularności influencerów, etyka i autentyczność stają się kluczowymi zagadnieniami. IMA chce wspierać przemiany w branży i promować odpowiedzialne praktyki w marketingu.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.