Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Inwestorzy zrywają z Zuckerbergem: Czas na zmiany w Facebooku?

Inwestorzy zrywają z Zuckerbergem: Czas na zmiany w Facebooku?

Inwestorzy zrywają z Zuckerbergem: Czas na zmiany w Facebooku?

CZQ>PL>MARKETING
Inwestorzy zrywają z Zuckerbergem: Czas na zmiany w Facebooku?

Wzrost niezależnych inwestorów w Facebooku staje się coraz bardziej widoczny. Na ostatnim corocznym zgromadzeniu akcjonariuszy, 68 proc. z nich opowiedziało się za wprowadzeniem niezależnego menedżera do zarządu spółki. To znaczny wzrost w porównaniu do 51 proc. poparcia w ubiegłym roku.

Niestety, pomimo rosnącego niezadowolenia, akcjonariusze nie byli w stanie przegłosować tej propozycji. Zdecydowana większość niezależnych inwestorów posiada akcje typu A, które dają im tylko jeden głos, podczas gdy dyrektorzy posiadają akcje typu B, które dają im dziesięć głosów.

W rzeczywistości, Mark Zuckerberg kontroluje ponad 75 proc. akcji typu B, co czyni go praktycznie nieusuwalnym ze stanowiska. To rodzi pytania o przyszłość kierownictwa Facebooka i jego strategię rozwoju.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.