Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowa era w automatyzacji pracy: Hunch i sztuczna inteligencja

Nowa era w automatyzacji pracy: Hunch i sztuczna inteligencja

Nowa era w automatyzacji pracy: Hunch i sztuczna inteligencja

CZQ>PL>MARKETING
Nowa era w automatyzacji pracy: Hunch i sztuczna inteligencja

W 2014 roku trzech innowatorów, David Wilson, Ross Douglas i Alex Leibhammer, założyło startup Cape Networks, który zrewolucjonizował monitorowanie sieci Wi‑Fi. Po przejęciu przez HPE w 2018 roku, ich wizja nie zakończyła się.


Założyciele postanowili wykorzystać swoje doświadczenie i stworzyli nowy projekt — Hunch. To narzędzie do automatyzacji pracy, które wykorzystuje sztuczną inteligencję do wspierania ludzi w codziennych zadaniach. Jak zapewniają, Hunch to nie tylko kolejny program, ale rewolucyjna platforma zmieniająca sposób, w jaki pracujemy.


Co wyróżnia Hunch? Nowej generacji modele językowe zaczynają wspierać nasze umysły, a nie zastępować nas. To podejście ma na celu zwiększenie efektywności, a nie eliminację ludzkiego wkładu w procesy pracy.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.