Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Sklepy stacjonarne w erze e-handlu – zaskakujące wyniki badań!

Sklepy stacjonarne w erze e-handlu – zaskakujące wyniki badań!

Sklepy stacjonarne w erze e-handlu – zaskakujące wyniki badań!

CZQ>PL>MARKETING
Sklepy stacjonarne w erze e-handlu – zaskakujące wyniki badań!

Mimo że internetowa sprzedaż elektroniki rośnie w szybkim tempie, sklepy stacjonarne wciąż mają do odegrania istotną rolę. Jak wynika z badania "E-commerce w Polsce 2018", aż 47% internautów poszukuje informacji online, ale dokonuje zakupu w tradycyjnym sklepie.

Taki trend, znany jako efekt ROPO (research online, purchase offline), jest widoczny nie tylko w przypadku komputerów, ale także telefonów, smartfonów, tabletów i akcesoriów GSM. Co ciekawe, identyczny odsetek klientów, bo 47%, stosuje tę samą strategię w zakupach telefonicznych.

To pokazuje, że fizyczne sklepy wciąż przyciągają konsumentów, którzy chcą zobaczyć produkty na żywo przed podjęciem decyzji o zakupie. E-handel i sklepy stacjonarne mogą zatem współistnieć, zaspokajając różne potrzeby klientów.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.