Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

AMD zmienia strategię: Nowa era współpracy z The Foundry Company

AMD zmienia strategię: Nowa era współpracy z The Foundry Company

AMD zmienia strategię: Nowa era współpracy z The Foundry Company

CZQ>PL>MARKETING
AMD zmienia strategię: Nowa era współpracy z The Foundry Company

Ostatnie zmiany własnościowe w AMD budzą wiele emocji w branży IT. Firma nie jest już właścicielem swoich fabryk, co stawia pytania o przyszłość produkcji procesorów. Czy to dobre rozwiązanie dla AMD?


Partnerstwo z The Foundry Company oraz inwestycja od Mubadala mają na celu zapewnienie najnowszych technologii bez konieczności kosztownych inwestycji kapitałowych. To może oznaczać, że AMD skupi się na innowacjach, a nie na zarządzaniu infrastrukturą.


Jednakże, mimo tych zmian, AMD wciąż produkuje procesory o grubości 65 nm, podczas gdy Intel już od dawna oferuje jednostki 45-nanometrowe. To może wpłynąć na konkurencyjność firmy w nadchodzących latach.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.