Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Spadek Sprzedaży Drukarek w Polsce: Co To Oznacza dla Rynku?

Spadek Sprzedaży Drukarek w Polsce: Co To Oznacza dla Rynku?

Spadek Sprzedaży Drukarek w Polsce: Co To Oznacza dla Rynku?

CZQ>PL>MARKETING
Spadek Sprzedaży Drukarek w Polsce: Co To Oznacza dla Rynku?

Według najnowszych danych, sprzedaż drukarek na polskim rynku w III kwartale bieżącego roku spadła o 9 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. Jest to znaczny wzrost spadku w porównaniu do II kwartału, gdzie odnotowano tylko 3 proc..



Co więcej, dystrybutorzy w Polsce doświadczyli jeszcze większego skurczenia, wynoszącego 14,7 proc.. Tak drastyczny spadek sprzedaży odzwierciedla trudności, z jakimi borykają się producenci w regionie.



Warto zauważyć, że sytuacja w Polsce jest gorsza niż w całym regionie Europy Środkowej i Wschodniej, gdzie spadek wyniósł 3 proc.. Głównym powodem jest poprawa sytuacji w Rosji oraz ograniczenia dostaw modeli laserowych w innych krajach CEE.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.