PR dla startupów: Kiedy i od czego zacząć?
PR dla startupów: Kiedy i od czego zacząć?

Masz produkt i go rozumiesz. Jeśli poważnie myślisz o prowadzeniu działań komunikacyjnych dla swojego startupu, to musisz go najpierw zbudować. Nie musi to być produkt idealnie dopracowany – “done is better than perfect”, jak mawiają. Musi być jednak dopracowany.
Co to znaczy? Przede wszystkim, określiłeś obietnicę produktu dla Twoich klientów. Wiesz, jakie cele Twój produkt pomaga osiągać klientom oraz jesteś w stanie wyróżnić swój produkt na tle bliższej lub dalszej konkurencji. Pamiętaj, że nie ma czegoś takiego jak “brak konkurencji”.
Rozumiesz podstawy PR. Branża PR, w następstwie zmian, jakie zachodzą w mediach, także ewoluuje. Dlatego ważne jest, aby śledzić trendy i dostosowywać swoje działania do zmieniających się realiów rynkowych.
Na podstawie: Źródła









