Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

PR dla startupów: Kiedy i od czego zacząć?

PR dla startupów: Kiedy i od czego zacząć?

PR dla startupów: Kiedy i od czego zacząć?

CZQ>PL>MARKETING
PR dla startupów: Kiedy i od czego zacząć?

Masz produkt i go rozumiesz. Jeśli poważnie myślisz o prowadzeniu działań komunikacyjnych dla swojego startupu, to musisz go najpierw zbudować. Nie musi to być produkt idealnie dopracowany – “done is better than perfect”, jak mawiają. Musi być jednak dopracowany.



Co to znaczy? Przede wszystkim, określiłeś obietnicę produktu dla Twoich klientów. Wiesz, jakie cele Twój produkt pomaga osiągać klientom oraz jesteś w stanie wyróżnić swój produkt na tle bliższej lub dalszej konkurencji. Pamiętaj, że nie ma czegoś takiego jak “brak konkurencji”.



Rozumiesz podstawy PR. Branża PR, w następstwie zmian, jakie zachodzą w mediach, także ewoluuje. Dlatego ważne jest, aby śledzić trendy i dostosowywać swoje działania do zmieniających się realiów rynkowych.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.