Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Garnier Zatrudnia Influencerki dla Ekologicznego Wizerunku

Garnier Zatrudnia Influencerki dla Ekologicznego Wizerunku

Garnier Zatrudnia Influencerki dla Ekologicznego Wizerunku

CZQ>PL>MARKETING
Garnier Zatrudnia Influencerki dla Ekologicznego Wizerunku

Marka kosmetyczna Garnier ogłasza nową inicjatywę, której celem jest zmiana wizerunku na bardziej ekologiczny. W ramach tej strategii, firma rozpoczyna współpracę z influencerkami, które tworzą kolektyw „Green Squad”.


Influencerki będą promować ekologiczne rozwiązania marki w mediach społecznościowych, a ich działania są częścią szerszej „zielonej strategii” znanej jako Garnier Green Beauty.


W skład „Green Squad” weszły znane ambasadorki, takie jak Agnieszka Więdłocha oraz Katarzyna Bujakiewicz, a także szereg innych influencerek, w tym Marta Wierzbicka, Ofelia Iga Krefft oraz Lena Moonlight.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.