Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

e-Sport i jego wpływ na rynek IT

e-Sport i jego wpływ na rynek IT

e-Sport i jego wpływ na rynek IT

CZQ>PL>MARKETING
e-Sport i jego wpływ na rynek IT

W przyszłym roku globalny rynek e-Sportu osiągnie wartość 1 miliarda dolarów - informują analitycy Deloitte. W ich raporcie „Deloitte’s sports industry starting lineup. Trends expected to disrupt and dominate 2017” wskazano na rosnącą rolę nowych technologii w świecie sportu.

Kibice coraz częściej decydują się na śledzenie wydarzeń sportowych w Internecie, co prowadzi do wzrostu zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania. Technologie takie jak kamery 360 stopni, rozszerzona rzeczywistość (AR) oraz wirtualna rzeczywistość (VR) zyskują na znaczeniu.

Eksperci przewidują, że wirtualna rzeczywistość może odmienić sposób, w jaki przeżywamy sport, oferując niespotykane dotąd doświadczenia. To z kolei będzie miało bezpośredni wpływ na rozwój sektora IT.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.