Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Google skazany na zadośćuczynienie za naruszenie dobrego imienia

Google skazany na zadośćuczynienie za naruszenie dobrego imienia

Google skazany na zadośćuczynienie za naruszenie dobrego imienia

CZQ>PL>MARKETING
Google skazany na zadośćuczynienie za naruszenie dobrego imienia

W przełomowej decyzji Sądu Apelacyjnego w Warszawie, Google zobowiązane zostało do usunięcia linku, który naruszał dobre imię olsztyńskiego przedsiębiorcy. Sąd przyznał mu 10 tysięcy złotych zadośćuczynienia.

Sprawa dotyczyła artykułu „Bardzo biedny gangster” opublikowanego przez tygodnik Polityka. Publikacja skupiała się na gangsterach z lat 90., którzy wymuszali haracze w Olsztynie. Mimo że biznesmen był przedstawiony w pozytywnym świetle, Google umieściło pod artykułem skrót, sugerujący, że jest on gangsterem.

To ważny precedens, który może wpłynąć na przyszłe praktyki dotyczące zarządzania treściami w Internecie oraz odpowiedzialności platform za publikowane informacje.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.