Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Ulga B+R: Niewykorzystana Szansa Polskich Przedsiębiorców

Ulga B+R: Niewykorzystana Szansa Polskich Przedsiębiorców

Ulga B+R: Niewykorzystana Szansa Polskich Przedsiębiorców

CZQ>PL>MARKETING
Ulga B+R: Niewykorzystana Szansa Polskich Przedsiębiorców

Niecałe 15 proc. nakładów, które zostały zainwestowane przez polskich przedsiębiorców w działania badawczo-rozwojowe w 2017 r., zgłoszono do ulgi na B+R. Wynika to z analizy ekspertów Crido „Ulga B+R. Czy polscy przedsiębiorcy wykorzystują jej potencjał?”.



Z opracowania wynika, że od 2016 r. organy podatkowe wydały ponad 500 indywidualnych interpretacji, odpowiadając na prawie drugie tyle pytań zadanych we wnioskach. To pokazuje, że potencjał tego instrumentu podatkowego nie jest w pełni wykorzystywany.



Jednym z powodów mogą być wątpliwości podatników dotyczące warunków skorzystania z ulgi. W pierwszym roku obowiązywania ulgi (2016 r.) spośród 4871 podmiotów jedynie niewielka część zdecydowała się na jej wykorzystanie.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.