Klif wybiera Aliganza – nowa era w marketingu!

Klif wybiera Aliganza – nowa era w marketingu!

CZQ>PL>MARKETING
Klif wybiera Aliganza – nowa era w marketingu!

Od początku lutego 2017 roku, Dom Mody Klif w Warszawie oraz Centrum Handlowe Klif w Gdyni rozpoczęły współpracę z Aliganza Fashion Agency. Agencja ta wygrała przetarg na kompleksową obsługę marketingową, co jest istotnym krokiem w rozwoju obu lokalizacji.

Aliganza zajmie się opracowaniem całościowej strategii komunikacji. W zakres ich działań wejdą m.in. media relations,eventy,projekty specjalne.

Odpowiedzialność za działania PR spoczywa na Marcinie Łazęckim, Senior Account Executive, a projekty prowadzi Magdalena Gołdanowska, Project Manager. Umowa została zawarta na 12 miesięcy, co wskazuje na długofalowe podejście agencji do współpracy.

Co więcej, Klif nie korzystał wcześniej z usług agencji PR w tym zakresie, co czyni tę współpracę jeszcze bardziej interesującą. Jakie zmiany przyniesie ta nowa kooperacja?


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.