ShelfWise Zwycięzcą ABSL Start-Up Challenge 2018!

ShelfWise Zwycięzcą ABSL Start-Up Challenge 2018!

CZQ>PL>MARKETING
ShelfWise Zwycięzcą ABSL Start-Up Challenge 2018!

ShelfWise, innowacyjna aplikacja oparta na sztucznej inteligencji, zdobyła pierwsze miejsce w trzeciej edycji ABSL Start-Up Challenge. Jej głównym celem jest optymalizacja pozycjonowania produktów na półkach sklepowych, co pozwala na maksymalizację sprzedaży oraz znaczną redukcję czasu potrzebnego na planowanie tej czynności.



W trakcie finału, który odbył się podczas dorocznej konferencji ABSL "Poland. The place to grow" w Poznaniu, twórcy aplikacji podkreślili, że aż 70% decyzji zakupowych klientów podejmowanych jest bezpośrednio przy półce. To kluczowy moment, który ShelfWise stara się wykorzystać.



Innowacyjne rozwiązanie zyskało uznanie nie tylko jury, ale również głównego partnera wydarzenia - firmę Procter and Gamble, co potwierdza jego potencjał na rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.