Polacy uwielbiają zakupy w mediach społecznościowych!
Polacy uwielbiają zakupy w mediach społecznościowych!

W pierwszym półroczu 2016 roku Polacy zdominowali dyskusje na temat zakupów, a w mediach społecznościowych pojawiło się niemal 90% materiałów dotyczących TOP 10 sieci handlowych. Badanie IMM ujawnia, że zaangażowanie internautów w proces zakupowy jest ogromne, a liczba interakcji wynosi prawie 8,5 miliona!
Na medialnym podium znalazły się Biedronka, Lidl i Tesco, z Biedronką na czołowej pozycji, która zanotowała 110 tysięcy publikacji oraz 2,3 miliona udostępnień. To pokazuje, jak istotne jest szybkie reagowanie na informacje i umiejętne ich wykorzystanie w komunikacji marketingowej.
W dobie dynamicznych zmian w social mediach, sukces osiągają ci, którzy potrafią aktywnie angażować swoich odbiorców. To klucz do przetrwania w konkurencyjnym świecie handlu!
Na podstawie: Źródła









