Oscarowe selfie: Jak jedna chwila zmienia świat

Oscarowe selfie: Jak jedna chwila zmienia świat

CZQ>PL>MARKETING
Oscarowe selfie: Jak jedna chwila zmienia świat

Selfie z gali Oscarów z 2014 roku, które stało się viralem, nie tylko zapisało się w historii, ale także w portfelach charytatywnych. Fotografia, na której pozują największe gwiazdy, okazała się częścią przemyślanej kampanii reklamowej firmy Samsung.

Producent smartfonów obiecał przeznaczyć jeden dolar za każde udostępnienie zdjęcia na cele charytatywne. Jak informują media, dotychczas selfie zostało udostępnione ponad trzy miliony razy, co daje imponującą kwotę trzech milionów dolarów.

Pieniądze te zostaną przekazane na wsparcie organizacji takich jak St. Jude’s Children’s Hospital oraz Human Society, co pokazuje, jak marketing może łączyć się z działaniami na rzecz społeczności.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.