Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Ministerstwo Finansów wydało 2,7 mln zł na podatkowe akcje promocyjne

Ministerstwo Finansów wydało 2,7 mln zł na podatkowe akcje promocyjne

Ministerstwo Finansów wydało 2,7 mln zł na podatkowe akcje promocyjne

CZQ>PL>MARKETING
Ministerstwo Finansów wydało 2,7 mln zł na podatkowe akcje promocyjne

Przeszło 2,7 mln złotych – tyle Ministerstwo Finansów zainwestowało w podatkowe akcje promocyjne, jak informuje Dziennik Gazeta Prawna. Największe wydatki związane były z kampanią zachęcającą do rozliczeń przez internet.

Lokalne urzędy skarbowe oraz celne również włączyły się w działania promocyjne, przeznaczając na nie ponad 24 tys. złotych. Ministerstwo wydało 300 tys. złotych na kampanię emerytalną dotyczącą zmian w OFE.

Jedną z dłużej trwających akcji jest „Szybki PIT”, która od 2009 roku ma na celu promowanie elektronicznego rozliczania się z fiskusem. Koszt tej kampanii przekroczył 790 tys. złotych, a w ramach działań stworzono specjalną stronę internetową.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.