Ministerstwo Finansów wydało 2,7 mln zł na podatkowe akcje promocyjne
Ministerstwo Finansów wydało 2,7 mln zł na podatkowe akcje promocyjne

Przeszło 2,7 mln złotych – tyle Ministerstwo Finansów zainwestowało w podatkowe akcje promocyjne, jak informuje Dziennik Gazeta Prawna. Największe wydatki związane były z kampanią zachęcającą do rozliczeń przez internet.
Lokalne urzędy skarbowe oraz celne również włączyły się w działania promocyjne, przeznaczając na nie ponad 24 tys. złotych. Ministerstwo wydało 300 tys. złotych na kampanię emerytalną dotyczącą zmian w OFE.
Jedną z dłużej trwających akcji jest „Szybki PIT”, która od 2009 roku ma na celu promowanie elektronicznego rozliczania się z fiskusem. Koszt tej kampanii przekroczył 790 tys. złotych, a w ramach działań stworzono specjalną stronę internetową.
Na podstawie: Źródła









