Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe prawo konsumenckie – ważne zmiany dla przedsiębiorców

Nowe prawo konsumenckie – ważne zmiany dla przedsiębiorców

Nowe prawo konsumenckie – ważne zmiany dla przedsiębiorców

CZQ>PL>MARKETING
Nowe prawo konsumenckie – ważne zmiany dla przedsiębiorców

W dniu 17 grudnia 2014 roku wprowadzono nowe prawo konsumenckie, które przynosi istotne zmiany dla przedsiębiorców. Zgodnie z zaleceniami Business Center Club, najważniejsze z nich dotyczą wydłużenia okresu na odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość z 10 do 14 dni.



Co istotne, jeśli przedsiębiorca nie poinformuje konsumenta o tym prawie, czas na zwrot zostaje wydłużony aż do 1 roku od daty zakupu. To oznacza, że każdy sprzedawca powinien być szczególnie ostrożny w kwestii informowania klientów o ich prawach.



Nowe przepisy wymagają również, aby resellerzy zadbali o to, by konsumenci podczas składania zamówienia w Internecie wyraźnie potwierdzili, że są świadomi obowiązku zapłaty. Dlatego ustawa zaleca oznaczenie guzika zamówienia informacją „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.