Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Spadek sprzedaży tonerów: Czas na zmiany w strategii!

Spadek sprzedaży tonerów: Czas na zmiany w strategii!

Spadek sprzedaży tonerów: Czas na zmiany w strategii!

CZQ>PL>MARKETING
Spadek sprzedaży tonerów: Czas na zmiany w strategii!

Sprzedaż tonerów i tuszów do drukarek w ostatnich latach spada, co potwierdzają dane IDC. W 2014 roku konsumpcja materiałów eksploatacyjnych zmniejszyła się o ponad 4%, co przekłada się na blisko 14 milionów kartridży i tonerów mniej. Wartość rynku również odnotowała spadek, wynosząc 1,5% mniej w porównaniu do roku poprzedniego.



Główną przyczyną tej tendencji jest zmniejszona sprzedaż produktów do urządzeń atramentowych. W ciągu najbliższych pięciu lat IDC przewiduje dalszy spadek popytu, zwłaszcza na tusze. Mimo to, rynek nadal ma znaczną wartość, szacowaną na około 1,5 miliarda złotych rocznie.



Wielu sprzedawców staje przed wyzwaniem związanym z ekspansją tanich zamienników, które zdobywają coraz większą popularność. Dla branży oznacza to konieczność dostosowywania strategii sprzedażowych oraz poszukiwania nowych możliwości rozwoju.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.