Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Potężny dołek Samsunga: Dramatyczne spadki przychodów

Potężny dołek Samsunga: Dramatyczne spadki przychodów

Potężny dołek Samsunga: Dramatyczne spadki przychodów

CZQ>PL>MARKETING
Potężny dołek Samsunga: Dramatyczne spadki przychodów

Samsung odnotował ogromne straty w swoim bilansie finansowym. Przychody w III kwartale 2014 roku wyniosły jedynie 45 miliardów dolarów, co stanowi spadek o 20% w porównaniu do roku ubiegłego oraz o 9% w odniesieniu do II kwartału.

Analitycy przewidywali spadki, jednak tak drastyczny wynik zaskoczył nawet ekspertów, którzy prognozowali przychody na poziomie średnio 47,4 miliarda dolarów. Zysk operacyjny zmniejszył się o 60% w porównaniu do III kw. 2013 roku, osiągając wartość 3,9 miliarda dolarów.

Największe problemy dotknęły dział mobilny, który wykazał spadek zysku operacyjnego o 73,9% rok do roku. Słabe wyniki finansowe mogą wpłynąć na dalszy rozwój koncernu oraz jego pozycję na rynku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.