L’Oréal i Złote Globy: Kobiety Mówią Więcej!
L’Oréal i Złote Globy: Kobiety Mówią Więcej!

Kampania L’Oréal #WorthSaying, która zainauguruje się podczas ceremonii wręczenia Złotych Globów, ma na celu zachęcenie kobiet do mówienia o rzeczach ważniejszych niż tylko uroda. Wydarzenie to jest doskonałą okazją, by podkreślić, że kobiety mają wiele do powiedzenia.
Jak stwierdzili przedstawiciele marki, ceremonie takie jak Złote Globy to nie tylko czas na przepych i elegancję. Kobiety mogą wyglądać oszałamiająco, ale nie powinno to oznaczać, że ich myśli ograniczają się do piękna. Marka L’Oréal, współpracując z agencjami McCann oraz Alison Brod Public Relations, chce zainspirować kobiety do dzielenia się swoimi opiniami na różne tematy.
Karen Fondu, szefowa L’Oréal Paris, podkreśla, że firma od zawsze wierzyła w indywidualne piękno oraz wewnętrzną wartość każdej kobiety. Kampania ma na celu wydobycie głosu kobiet i zachęcenie ich do mówienia o tym, co dla nich naprawdę istotne.
Na podstawie: Źródła









